Jannie Bodeholt-Jørgensen

Torsdag: 6.30-15.45/16.15
Fredag: 6.30-15.30

JEG HAR FØLGENDE HUSDYR: 1 kat

Det er vigtigt at børn trives og er glade. Vi venter på hinanden og hjælper hinanden og derved lærer hinandens personlige grænser. Jeg er altid opmærksom på børnenes ønsker og behov, og der er altid plads til at putte og få et kram.

Jeg hjælper børnene til at blive selvhjulpne og det er fantastisk at se børn være mega stolte, over noget vi har øvet os i over længere tid, og pludselig kan de det selv.

Jeg kigger meget på at lave en god fælles harmoni, selvom at vi er alle forskellige og har forskellige behov. Jeg knytter mig meget til hvert et barn og alle får kys og kram, og bliver en del af min egen familie.

Det er vigtigt at børn ser hinandens behov og ser hvornår et andet barn gerne vil være med i legen, eller hvornår man bare har lyst til at sidde lidt selv og læse i en bog.

En gå tur i skoven, er ikke bare en gå tur, vi snakker om alt hvad vi ser, hører og oplever.

Vi snakker sammen omkring det børnene har interesse i. Selvom barnet ikke helt har noget sprog endnu, kan vi stadig have en samtale om hvad vi ser og laver. Jeg sætter ord på alt det vi gør, og ser hvad børnene prøver at sige og sammen finder vi frem til hvad betydningen er.

I alt hvad vi laver taler vi tit om tal og mængder. Både i legen, på gå turen men også ved måltiderne.

Når vi er haven, bruger vi hele min have, der er god plads til udfoldelser. Vi sår grøntsager og plukker jordbær, vi graver huller i sandkassen og bygger store sandslotte. Der er plads til at gå på opdagelse og lege gemmeleg.

Vi udfolder os kreativt, på de niveauer hvert barn er på, noget hvor det er børnene der er næsten 100% med og det skal være noget børnene er stolte over at vise til mor og far.